Eventuele klachten of opmerkingen betreft onze producten, website of onze service vernemen wij graag van u.

Goed is goed....., maar beter is best!   Uw klacht of opmerking heeft derhalve voor tuinhaard-exclusief.nl een grote toegevoegde waarde.

Het stelt ons namelijk in de gelegenheid om onze producten, website of de door ons geboden service daar waar noodzakelijk, te kunnen doen verbeteren.

Ofschoon wij in ons bestaan uiterst weinig problemen hebben ondervonden, kan er zich altijd een probleem voordoen,

Hierbij heeft voor tuinhaard-exclusief het bieden van een goede oplossing," ten einde van een alsnog zijnde tevreden klant," de hoogste prioriteit.

 

Immers..., aan de basis van ons succes staat de tevredenheid van onze klanten!

 


Melden van uw klacht.

 

Melden van uw klacht of opmerking:

 

Uw klacht of opmerking kunt u bij ons kenbaar maken middels het onderstaande klachtenformulier.

Vul u het formulier a.u.b. zo compleet mogelijk in, dit zodat wij u spoedig en volledig behulpzaam kunnen zijn! 

Na verzending van het formulier ontvangt tevens een bevestiging van uw bericht.

Wij nemen binnen 24 uur contact met u op inzake de afhandeling van uw klacht. 


E-mail klachtenformulier. 

Afhandeling van uw klacht

 

Afhandeling van uw klacht:

 

Na het versturen van het klachtenformulier wordt er per e-mail een bevestiging van het bericht verzonden naar het door u ingegeven e-mailadres.

Ontvangen klachten worden door tuinhaard-exclusief direct in behandeling genomen, wij zullen binnen 24 uur contact met u opnemen betreft het bieden van een oplossing van uw probleem.

Voor het afhandellen van het probleem is het zeer belangrijk dat de door u ingevulde contactgegevens geheel correct en derhalve ook compleet zijn.

In het tekstveld van het klachtenformulier kunt u tevens in woord uw probleem of klacht nader doen beschrijven.

Tuinhaard-exclusief.nl draagt zorg voor een snelle afhandeling van uw probleem of klacht, wij streven naar een gehele afhandeling binnen 5 werkdagen.

Echter indien bijvoorbeeld een onderdeel beschadigd is geraakt t.t.v. het transport, en deze onverhoopt niet direct voor handen is, zal het betreffende onderdeel moeten worden besteld bij onze fabriek in Portugal.

Het oplossen van het probleem zal dan langer dan 5 werkdagen in beslag nemen, maar zal teneinde binnen 3 weken zijn/worden opgelost!

Indien u van mening bent dat tuinhaard-exclusief.nl niet correct of ingebreken is gebleven t.a.v. het oplossen van uw klacht, dan kunt u uw klacht ook kenbaar maken bij Stichting Webshop Keurmerk.

Hiertoe kunt u gebruik maken van het klachtenformulier op de website  www.keurmerk.info


E-mail klachtenformulier.

Geschillencommissie

 

Tussenkomst geschillencommissie.

 

Bij het uitblijven van een correcte oplossing voor uw klacht door tuinhaard-exclusief.nl, of in een situatie waarbij een verschil van mening onstaat, kunt u evenals tuinhaard-exclusief zich beroepen op de geschillencommissie van de Stichting Weshop Keurmerk.

De geschillencommissie  beoordeelt de klacht en zij zal een bindende uitspraak uitbrengen inzake de uitvoer teneinde de oplossing van het probleem.

Meer informatie t.a.v. de geschillencommissie treft u tevens aan in "artikkel 14 en 15" van de Algemene Voorwaarden.


 E-mail klachtenformulier.

 

...
Logo ikzitwarm.nl tuinhaarden                
 tuinhaard-exclusief.nl Logo webshopkeurmerk ikzitwarm.nl           facebook IzW tuinhaarden
 Lingewei 65           Volg ikzitwarm.nl op twitter
 4004LK Tiel           Bekijk ikzitwarm.nl op youtube Bekijk ook eens onze video's op YouTube.
 Tel:0344-612321                
Copyright © 2004-2017  IzW - Tiel